piątek, 26 kwietnia 2013

Prologue :)

Był piękny majowy poranek, dzień zapowiadał się idealnie gdyby nie to ,że zostałem obudzony w sposób bardzo brutalny przez moją własną siostrę Jess. Tak strasznie cie chciało mi się wstawać bo nie miałem nic do roboty przez cały dzień. Wstałem i się szybko wyszykowałem, zszedłem na dół na śniadanie a tam w kuchni czekała na mnie już moja wkurzona siostra,która zaczęła się na mnie wydzierać. Nie miałem pojęcia dlaczego,jak się później okazało zapomniałem o jakimś ważnym meczu w którym moja zacna siostra brała udział.Przeprosiłem ją i pogodzeni pojechaliśmy na miejsce, w którym miał się odbyć mecz.Zapomniałem wspomnieć, że pojechaliśmy na mecz piłki ręcznej.O wygraną starały się dwie drużyny-w jednej grała moja siostra a drugiej przyznam szczerze,że nie znam. Jess jak tylko zobaczyła dziewczyny ze swojej grupy od razu do nich podbiegła zostawiając mnie samego i zagubionego w tłumie ludzi ,którzy non stop mnie deptali i popychali.Byłem tak zamotany, że do kogoś dobiłem,jak się później okazało była to piękna długonoga blondynka o pięknych niebieskich oczach, które w tym momencie świdrowały mnie wzrokiem tak,że aż przebiegł mnie przyjemny dreszcz. Nie to nie możliwe nie mogłem się zakochać w jakiejś nieznajomej mi dziewczynie,ale muszę przyznać ,żę ma ona przepiękne te paczadełka.....Nie Nath ogarnij się! Nie jestem pewien ile tak tu stałem ale kiedy się otrząsnąłem JEJ już nie było,odeszła może już na zawsze.Ja jestem mistrzem w przegapianiu ważnych rzeczy.No dobra stało się ,trudno ,teraz trzeba iść na widownie bo zaraz zaczyna się mecz mojej siostry,jeszcze tego by brakowało żebym go przegapił Jess by mnie już wtedy na pewno zabiła.OK znalazłem swoje miejsce,siadam i rozglądam się dookoła ...i kogo moje śliczne oczy widzą no zgadnijcie,to ta piękna niebieskooka blondynka,w której najprawdopodobniej jestem zakochany. Ale zaraz,zaraz ona jest w stroju do gry czyżby ta zacna osóbka grała w tym meczu ?

4 komentarze:

  1. Genialny prolog ale kiedy dodasz jakiś rozdział ?
    Już nie mogę się doczekać ,ciekawe co się stanie i co Nathan zrobi :) Bardzo ciekawie się zaczyna więc rozdziały będą pewnie jeszcze lepsze.Mam tylko nadzieję ,że szybko dodasz jakiś nowy rozdział bo ja tu normalnie umrę z niepewności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog ciekawy i to bardzo
    :)
    /Lottie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny
    /Juss McGuiness

    OdpowiedzUsuń

Jak przeczytałeś to skomentuj. Dla ciebie to tylko chwila a dla mnie motywacja do dalszej pracy =3