piątek, 26 kwietnia 2013

Chapter 1 " Repeat, but slower ok? "

Mecz się już zaczął jak się okazało tajemnicza dziewczyna była w zespole z moją siostrą, więc jest szansa ,że Jess ją zna i zdradzi mi jej zacne imię.Nie mogłem się skupić na grze,patrzyłem jak ten głupi na tajemniczą nieznajomą,można powiedzieć że mnie zaczarowała swoim urokiem osobistym ...była taka piękna mógłbym mówić o niej godzinami chociaż jej nie znam. Dziwne no nie ?Dobra już chłopaku ogarnij się!Na moje szczęście mecz już się skończył.Zszedłem na dół do siostry pogratulowałem jej udanego meczu,bo oczywiście drużyna mojej wspaniałej siostrzyczki wygrała.Zebraliśmy się i pojechaliśmy do domu.Gdy tylko weszliśmy do pomieszczenia usiadłem obok dziewczyny ,która już wygodnie siedziała na kanapie i zapytałem:
-Jess, w twojej drużynie gra taka dziewczyna powiesz mi jak ma na imię ?
-Wiesz Nath,w mojej drużynie jest 13 dziewczyn i każda ma jakieś imię :) Więc nie wiem o kogo ci chodzi braciszku
-No wiesz taka wysoka blondynka całkiem ładna ...
-No nie wiem coś jeszcze mi powiedz
-Ma piękne niebieskie oczy w których od razu utonąłem, jej piękne blond włosy opadają na jej chude ciało a twarz wygląda jakby była namalowana przez najwybitniejszego malarza jest po prostu uściśleniem moich marzeń o kobiecie idealnej...-dopiero zdziwiona mina Jess uświadomiła mi ,że powiedziałem to wszystko na głos
-uuuuuu Nath ,widzę że ktoś tu się zakochał-zachichotała moja siostra
-wcale,że nie !!!-krzyknąłem i wybiegłem z pomieszczenia .w którym się znajdowaliśmy bo Jessica na pewno zauważyła fakt ,że zrobiłem się czerwony jak burak.Położyłem się na łóżku i od razu usnąłem.

Następnego dnia-Rano tj. 10.00

Usłyszałem krzyki i śmiechy dochodzące z pokoju mojej siostry.Więc chcąc nie chcąc musiałem wstać,ogarnąłem się i wyszedłem ze swojego królestwa.Udałem się do miejsca z którego wydobywały się te dźwięki.Zrobiłem swój ,że tak powiem wjazd z buta.Wpadłem do pokoju i to dosłownie i wtedy mnie zamurowało.Zobaczyłem tam moją siostrę a obok niej anioła który mi się dziś śnił , o którym myślę prze cały czas i wgl ,mianowicie tajemniczą dziewczynę z wczorajszego meczu.Obie dziewczyny patrzyły sie na mnie jakby ducha zobaczyły ale zaraz potem wybuchły śmiechem który było słychać zapewne na drugiej stronie kuli ziemskiej.Muszę przyznać ,że nawet jej śmiech jest przepiękny.
-No siostra tłumacz się co się tu wyprawia o tak wczesnej porze?
-Nath jest 10.00 ,a to raczej nie jest wczesna pora.A odpowiadając na twoje zacne pytanie ,moja najlepsza przyjaciółka przyszła do mnie w odwiedziny i się trochę wygłupiałyśmy.A co obudziłyśmy śpiącego królewicza na białym koniu ?
-Czemu królewicza ?-zapytała ta nieziemska i nieznajoma mi za razem osoba
-Bo nasz BabyNath się zakochał i to w ...-Zamknij się Jessica!!!!-krzyknąłem na nią
-To chyba moja wina nie powinnam była pytać ,to może ja wyjdę .Cześć Jess .
Usłyszałem już tylko zamykanie drzwi
-No i widzisz co zrobiłeś wyszła !
-To twoja wina trzeba było nie zaczynać!A tak w ogóle to jak ona ma na imię ?
-A tak w ogóle to trzeba było się jej zapytać ,baranie.Nara wychodzę.

____Perspektywa Jess
Ja nie mogę ,ja tu organizuję mu okazję do pogadania z nią a ten jeszcze się na mnie drze .Idę do niej ją za niego przeprosić a przy okazji poznać jej chłopaka podobno jest fajny.Nawet nie zauważyłam ,że już doszłam .Zapukałam i otworzyła mi moja przyjaciółka...tylko,że była cała zapłakana.
-Co się stało ? -nic nie odpowiedziała-Laura gadaj !!
-Wejdź do środka
Zrobiłam to o co prosiła i czekałam na jakieś wyjaśnienia,ale ona tylko się rozpłakała i przez łzy zaczęła coś mówić nic z tego nie zrozumiałam
-Powtórz tylko na spokojnie dobrze?
-OK.No więc wróciłam od was prosto do domu a tam w łóżku zastałam mojego chłopaka pieprzącego się w naszym łóżku z jakąś laską-i znowu fala łez zakryła jej twarz zakryła fala łez.
Przytuliłam ją i pocieszałam ,ale znałam ją aż za dobrze i wiedziałam ,że takie rzeczy dobijają ja całkowicie .Wiedziałam ,że nie mogę jej też teraz zostawić samej .Zadzwoniłam do brata i powiedziałam,że nie wrócę na noc.

6 komentarzy:

  1. CUD, MIÓD, MALINKA ! <3 SUPER BLOG NAJLEPSZY JAKI DO TEJ PORY CZYTAŁAM ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą :)
      /Juss McGuiness

      Usuń
  2. Szkoda mi Laury ale wiem ,że wszystko będzie dobrze :P
    Musi być !

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuuuuuuuupeeeeeeeeeer ! :)
    /Lottie

    OdpowiedzUsuń

Jak przeczytałeś to skomentuj. Dla ciebie to tylko chwila a dla mnie motywacja do dalszej pracy =3