piątek, 26 kwietnia 2013

Chapter 3 "I've already lost her..."

___Perspektywa Nathana

Przez następne dni wszystko przebiegało w normie,chociaż nie wszystko między mną a Laurą coś zaczęło być na rzeczy,zaczęło między nami iskrzyć.Moja siostra też to zauważyła ,dlatego zabrała nas na London Eye chociaż wiedziała ,że jej przyjaciółka ma lęk wysokości.

Zamknęła nas w jednej gondoli i koło ruszyło.Widziałem ,że z każdą minutą strach dziewczyny która siedziała obok mnie wzrastał,więc ją przytuliłem.Koło dojechało na samą górę i tam się zatrzymało ,Laura zaczęła panikować.Wiem ,że to zasługa mojej siostry i to ona kazała tu zatrzymać całe London Eye.

Nie chciałem stracić możliwe ,że jedynej szansy na zrobienie tego,więc nie tracąc czasu przysunąłem się do niej bliżej i już miałem to zrobić kiedy koło ruszyło.Straciłem szansę.Kiedy tylko wysiedliśmy moja siostra rzuciła się na nas niby przerażona.Popatrzyła na mnie pytającym wzrokiem ,a ja pokręciłem smutno głową.Moja siostra zorganizowała jeszcze jedną taką akcję tylko tym razem ją wykorzystałem złapałem twarz dziewczyny w swoje dłonie i nie patrząc na przeciw pocałowałem ją,ale jakie było moje zdziwienie kiedy zaczęła oddawać pocałunki

-Lauro nie wiem jak i nie wiem kiedy ale zawróciłaś mi totalnie w głowie ,nie myślę o nikim innym tylko o tobie i to przez cały czas.Lauro Black czy zechcesz zostać moją dziewczyną ? Sprawisz wtedy ,że będę najszczęśliwszym chłopakiem na świecie

-Oczywiście Romeo-zaśmiała się a jej perlisty śmiech rozniósł się echem po okolicy

wtedy zza rogu wyłoniła się moja siostra ,podbiegła do nas i zaczęła nas ściskać i nam gratulować.Byłem najszczęśliwszym facetem w całym wszechświecie.

Kiedy wróciliśmy do domu, telefon Laury zaczął wibrować.Ona sama kiedy tylko odebrała wyraźnie się zdziwiła ale zaraz jej zdziwienie zastąpiło coś na kształt zdenerwowania.Zaczęła krzyczeć do telefonu.Patrzyliśmy po sobie z Jessicą ze zdezorientowanymi minami.Szykowałem się na najgorsze,ale tego bym się nigdy nie spodziewał.

-Co się stało ?-uprzedziła moje pytania moje siostra

-Muszę wyjechać

Co jak to Laura ma wyjechać ,przecież ja jeszcze nic nie zdążyłem zrobić

-Ale dlaczego ?

-Moja jedyna rodzina -babcia-zachorowała na śmiertelną chorobę muszę się z nią pożegnać

-O Boże, nie ma co jadę z tobą

-Dzięki myśle ,że sama nie dałabym rady

Dlaczego wszystko co złe spotyka akurat tą dziewczynę? Czym ona zawiniła ?
To jest niesprawiedliwe.

__3 dni później

-Jess masz wszystko?A ty Laura ?

-Tak mamy wszystko,nie martw się już tak o nas

-Jak mam się nie martwić o swoją dziewczynę i swoją siostrę hę ?

-Normalnie =P

Pocałowała mnie na pożegnanie. Będę tęsknił za słodkim smakiem jej ust za wszystkim co łączy się z nią.Ale nie długo wróci .Pomachałem jej i wszedłem do domu.Nie miałem nawet chwili spokoju bo zaraz do mojego domu wpadli chłopaki z pomysłem wypadu na jakąś imprezę.Wiedziałem,że to nie najlepszy pomysł,ale nie wiedziałem że stanie się coś tak złego.Szkoda,że nie powiedziałem im ,że mam dziewczynę,może wtedy wszystko potoczyłoby się inaczej.Może.

___Perspektywa Toma

Impreza była świetna .Młody się chyba najbardziej z nas upił ale to u niego norma.Zaczął zarywać do jakiejś laski.Chyba jako jedyny wiedziałem ,że on am dziewczynę.Odeszli gdzieś razem ,potem  nie mogłem ich już znaleźć.Poczułem nagłą potrzebę skorzystania z toalety więc poszedłem do WC, a tam co słyszę .Słyszałem jęki i drżące kabiny ale najbardziej przeraziło mnie krzyki jakiejś kobiety które brzmiały mniej więcej tak : "Nathan szybciej","Nathan mocniej",albo "Oh Nath,jak mi dobrze".Przeraziłem się on właśnie zdradził swoją dziewczynę która wyjechała z tąd po to aby pożegnać najważniejszą dla niej osobę,a jak wróci dowie się , że jej chłopak ją zdradził.Współczuję jej z całego serca.Dobra porozmawiam z nim jutro na trzeźwo.

__Następnego dnia
__Perspektywa Natha

Obudziłem się z wielkim bólem głowy .Mam KACA i tyle norma po imprezach z chłopakami.Schodzę na dół a tam cała czwórka zawzięcie o czymś dyskutuje,ale jak tylko mnie zobaczyli od razu zamilki.

-Ej co wam ? O czym sobie gadaliście ?

-E....O niczym

-Ta na pewno, no gadać mi co się stało

-Ymmm...Nath czy ty masz dziewczynę ?

-No mam najwspanialszą dziewczynę na świecie :)-i wielki wyszczerz na ryju jak tylko sobie o niej przypomniałem-A co?

-A nic ...

-No dobra co się stało zaczynam się was bać

-No ...bo ...ty...

-No bo ja , no co ja ?

-TY SIĘ PRZESPAŁEŚ Z TAKĄ LASKĄ Z KLUBU A CO ZA TYM IDZIE ZDRADZIŁEŚ SWOJĄ DZIEWCZYNĘ !!!

-CO !!!???

Ja ją zdradziłem, a obiecałem sobie ,że będę ją chronił przed takimi rzeczami  a sam jej to zrobiłem :(.Jestem beznadziejny. Ona się załamie.

Już ją straciłem.Osobę na której mi najbardziej zależało ,bez której nie przeżyję ani jednego dnia,która jest jak mój tlen a przecież bez tlenu nie da się żyć .

_____________________________________________

6 komentarzy = nowy rozdział

5 komentarzy:

  1. Osz ty Nathanie jeden ! Boże, jak mogłeś zdradzić Laurę ?! :< Mam nadzieję, że mu wybaczy. Pisz nexta Twój blog jest świetny :)
    Wenyyy ♥
    Zapraszam do mnie :D ifythewanted.blogspot.com - mam nadzieję, ze wpadniesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. hej hej, zapraszalas - wiec jestem :D.
    oł 1 rozdzial a i ile akcji :)
    no no fajny pomysl masz :)
    jesli tylko moglabym cos wtracic..dalabym wiecej dialogow w czasie tych roznych wydarzen . opisy oczywiscie sa bardzo dobre, ale mysle ze z dialogami by bylo jeszcze ciekawiej :). taka tylko moja luzna sugestia .

    wpadne na nexta z przyjemnoscia ;) !

    3m się :) !

    wantedowe-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No no no ,kuzyneczko niezły rozdzialik czyta się nieźle,czekam na nexta no i weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle pełen emocji rozdział! oby tak dalej ! czekam na next ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Pełno emocji pełno akcji super ! :)
    Ale no on zdradził Laurę...
    Zobaczymy co z tego wyniknie :)

    OdpowiedzUsuń

Jak przeczytałeś to skomentuj. Dla ciebie to tylko chwila a dla mnie motywacja do dalszej pracy =3