niedziela, 26 maja 2013

Podziękowania XD

Dziś mija dokładnie miesiąc, od wstawienia pierwszego posta na tym blogu :)

Jestem szczerze wdzięczna wszystkim ,którzy go odwiedzają .Dzięki tym osobom ma on już prawie 700 odsłon (jak dziś sprawdzałam 693 :P ).

Cieszę się niezmiernie ,że komuś się on spodobał i ktoś ma ochotę go czytać :)

Mam nadzieję ,że dalej będziecie go czytać i was nie znudzi.

Tak na koniec mam do was tylko jedną prośbę , a mianowicie niech każdy kto przeczyta rozdział zostawi po sobie komentarz .To taka moja mała prośba :)

Jeżeli ktoś chce żebym przeczytała jego bloga o TW albo o czymś innym niech pisze w komentarzach .Obiecuję ,że jeśli znajdzie się taka osoba to przeczytam jej bloga :)

To chyba tyle .Bardzo wszystkim odwiedzającym tego bloga dziękuje i zachęcam do dalszego czytania :)
Mogę obiecać ,że w następnych rozdziałach akcja się rozwinie :)

/Autorka bloga :P (Neytri)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak przeczytałeś to skomentuj. Dla ciebie to tylko chwila a dla mnie motywacja do dalszej pracy =3