piątek, 11 października 2013

Chapter 29 "You organize it all by yourself ? "

Kocham Cię, ale to już nie ważne. Cześć.
~jeden z cytatów z klik ^^






Stresowałem się jak jeszcze nigdy , ręce mi się trzęsły ,to cud że w ogóle dojechaliśmy na miejsce cali i zdrowi. Opuściłem auto i otworzyłem mojej dziewczynie drzwi.
-Muszę ci zawiązać oczy ,dobrze ?
-No..dobrze ale uważaj bo coś mi się wydaje ,że w tych butach łatwo zaliczę upadek
-Ze mną jesteś bezpieczna-wziąłem czarną chustkę i przewiązałem nią oczy mojej wybranki. Złapałem ją za rękę i powoli uważając na każdy krok szedłem do przodu. Zapomniałem o jednym szczególe ,to miejsce do którego idziemy jest trochę daleko , postanowiłem wziąć ją na ręce aby było szybciej. Po dwóch minutach byliśmy już na specjalnie przygotowanym miejscu.
-Mogę już zdjąć chustkę ?
-Tak .-pomogłem jej zdjąć materiał -I jak ?
-.......
-Nie podoba ci się -posmutniałem
-Jest.....jest pięknie
-Naprawdę ci się podoba ?
-Jest ..wow , niesamowite



Pomogłem jej usiąść a sam zająłem miejsce naprzeciwko niej. Po chwili podszedł do nas kelner i nałam nam wina do kieliszków
-Ty wszystko sam to zorganizowałeś ?
-Z drobną pomocą...
-Jest pięknie ,dziękuje
-Ale za co ?
-Za to ,że jesteś Nath-uśmiechnęła się do mnie
-Wiesz ,że cię kocham ?-pokiwała twierdząco głową
-A wiesz ,że ja cię też ?-zaśmiałem się
Kelner po chwili przyniósł nam ładnie podany posiłek . Kiedy już zjedliśmy nasze porcje powiedziałem
-Zapraszam panią do tańca-wstałem ze swojego miejsca i wyciągnąłem do niej rękę. Złapała ją bez wahania. Objąłem ją w pasie a ona zarzuciła mi swoje dłonie na kark. Kołysaliśmy się w rytm muzyki. Wiedziałem iż czas nie ubłagalnie płynie i zaraz wydarzy się coś co zmieni moje życie , albo na lepsze albo na gorsze.

~*~

Nagle ręce chłopaka zaczęły się pocić a ona sam bardzo denerwować. Tańczyliśmy jeszcze przez chwilę kiedy nagle Nathan się ode mnie odsunął i klęknął przede mną . Z wrażenia aż zakryłam usta rękami

-Laura tak bardzo cię kocham ,że nie chcę przeżyć bez ciebie nawet jednego dnia. Za tobą skoczyłbym w ogień. Chcę doczekać przy twoim boku spokojnej starości. To ciebie chcę ujrzeć na ślubnym kobiercu w pięknej białej sukni i to tobie chcę powiedzieć sakramentalne 'Tak'. To ciebie chcę widzieć codziennie rano zaraz po otworzeniu oczu. To z tobą chcę przeżywać każdą dobrą jak i tę złą chwilę w życiu. Tylko ciebie pokochałem całym moim sercem . Czy zgodzisz się zostać panią Sykes ?-patrzyłam na niego oniemiała i nie mogłam nic powiedzieć więc pokiwałam tylko twierdząco głową i wtuliłam się w jego tors. Wyjął z wewnętrznej kieszeni marynarki pudełeczko. Otworzyłam je powoli a moim oczom ukazały się dwa prześliczne pierścionki
 
Chłopak założył na mój palec ten mniejszy a na swój ten większy i powiedział
-Te pierścionki symbolizują naszą miłość. Jeżeli zabierze się jedną z połówek nie będzie nic ,natomiast jeżeli złączy się dwa pierścionki w jedność ,powstanie serce. Tak jak w życiu ,dopiero kiedy są dwie kochające się osoby można mówić o miłości. Dopóki mnie kochasz noś ten pierścionek a ja będę nosił swój...-nie zdążył dokończyć bo wpiłam się w jego usta
-Kocham cię -powiedziałam kiedy odkleiłam się od jego ust. Oparł swoje czoło o moje i wyszeptał
-Ja ciebie też pani Sykes-zachichotałam cichutko kiedy to usłyszałam
Niespodziewanie chłopak podniósł mnie i okręcił dookoła siebie.
Usiedliśmy na piasku obok morza a woda obmywała nam stopy
-Wiesz , nie wyobrażam sobie życia bez ciebie-oparłam swoją głowę o jego ramię. Zawiał chłodniejszy wiatr a na mojej skórze pojawiła się gęsia skórka-Zimno ci ?-zapytał -Po co pytam -zaśmiał się -Chodź wracamy już do domu-poruszał śmiesznie brwiami
-O czym Pan myśli Panie Sykes ?
-A o Pani -uśmiechnął się kusząco
-No to w drogę -odwróciłam się i chciałam już iść ale nagle straciłam grunt pod nogami i zaczęłam się unosić w powietrzu. Nathan wziął mnie na ręce.
Po pół godziny mój narzeczony zatrzymał samochód w nieznanej mi okolicy.
-Co my tutaj robimy ?-zapytałam ciekawa
-A wiesz zwiedzamy
-Ale co ?
-No chodź-powiedział i pociągnął mnie w stronę wielkiej willi

-Nathan ale chyba nie można od tak sobie wchodzić na czyjąś posesję
-No niby nie tyle ,że to jest nasza posesja i nasz dom
-Co ?!
-No kupiłem na dom..-powiedział cicho i spuścił głowę
-O matko Nath przepraszam za moją reakcję ale on musiał być koszmarnie drogi-jęknęłam
-A o to chodzi !-zaśmiał się- Nie aż tak , a zresztą nie mówimy o pieniądzach tylko o tym czy ci się podoba. Więc ?
-Jest cudny i taki jaki sobie wymarzyłam
-To super. A teraz zapraszam na zwiedzanie wnętrza
Zabrał mnie do środka .Weszliśmy do salonu połączonego z jadalnią

Potem pokazał mi kuchnię 
Następnie łazienkę
 
   
Po łazience wspięliśmy się schodami na górę i odnaleźliśmy naszą sypialnię


W sypialni znajdowały się jeszcze dwie pary drzwi
-Co się kryje za tymi drzwiami ?-zapytałam ciekawa
-Sama sprawdź-odpowiedział tajemniczo
Otworzyłam pierwsze z nich a moim oczom ukazała się :

nasza prywatna łazienka ,do której dostęp mieliśmy tylko my. Różniła się od całej reszty, miała taki specjalny klimat. Otworzyłam drugie drzwi i znalazłam gerderobę

-Ten dom jest piękny-powiedziałam
-Ale to nie wszystko najlepsze zostawiłem ci na koniec-powiedział z uśmieszkiem na ustach
Zaprowadził mnie do sypialni naszej córeczki


Była śliczna .
-Są jeszcze dwa pokoje ,które póki co nie mają żadnego zastosowania i pokój gościnny ,ale jeden z nich jest na wypadek jakbyśmy no wiesz , mieli mieć jeszcze jedno dziecko-poruszał znacząco brwiami
-Hah chciałbyś-prychnęłam na żarty
-No ba. A wiesz powinniśmy przetestować łóżko w naszej sypialni. To będzie idealne zakończenie tego dnia.-nim zdążyłam coś powiedzieć Nathan już niósł mnie w stronę sypialni .
-Jesteś niewyżyty-śmiałam się z niego
-I tak mnie kochasz- już chciałam coś odpowiedzieć kiedy zadzwonił mój telefon
-Poczekaj odbiorę może to coś ważnego
-Nie ma sprawy ja pójdę na dół do auta na moment

*rozmowa telefoniczna*
L:Halo
Z: Hej Laura
L: Hej Zayn , co tam ?
Z: Ja to chciałem pogadać...
L: No dawaj słucham
Z:Moja była dziewczyna ,z którą zerwałem ,zaszła w ciążę zaraz po naszym rozstaniu i wczoraj dowiedziałem się iż mam dwuletniego syna
L:Wow...no nieźle 
Z:Wiem no i oni mają zamieszkać ze mną .Laura ja nie wiem co robić
L:Kochasz ją ?
Z: Tak..
L:To wiesz co robić
Z: Dziękuję Ci za to ,że zawsze znajdziesz dla mnie czas
L:Nie ma za co ale wiesz muszę kończyć
Z: A coś się stało ?
L: Zaręczyłam się z Nathanem
Z: I nic nie powiedziałaś ?!
L: Nie miałam kiedy bo jestem jego narzeczoną dosłownie od kilku godzin
Z: Zadzwonię jeszcze ale pamiętaj ,że najlepsza. A i powodzenia z Nathanem.
L:Pa

-I co kto dzwonił-do pokoju wszedł Nathan obładowany torbami
-Zayn , a co ty tu masz ?-zapytałam
-Przywiozłem nasze rzeczy ze starego domu no wiesz można się tu już wprowadzać
-Aha to fajnie
-A co Zayn chciał od ciebie?
-Okazało się ,że jego była dziewczyna była w ciąży kiedy on z nią zerwał i teraz ma dwuletniego synka
-Wow ale się u niego porobiło
-Nom ,nieźle.Dziękuję ci za wszystko co dla mnie zrobiłeś od czasu w którym się poznaliśmy
-Księżniczki trzeba rozpieszczać
-Kocham Pana ,Panie Sykes

_________________________________________________________________________________________
Tak jak mówiłam planuję zrobić część drugą ,która nie będzie już tak bardzo dotyczyła chłopaków z TW jak i Nathan i Laury. Lathan będą tylko rodzicami i będą się pojawiali tylko w domu .Cała 2 część będzie o przygodach Natashy (córki głównych bohaterów 1 części)
Tej części zostało może jeszcze ze dwa rozdziały więc szykujcie się na koniec
Nie będę zmieniać adresu bloga
Będę pisała na tym blogu tylko będzie pisało w nawiasie część druga więc uwaga nie pogubić się
Piszcie czy podoba się wam taka perspektywa :)
A no i jak wam się podobał rozdział ? Mam nadzieję ,że nie był koszmarny
Wreszcie historia Nathana i Laury zakończy się happy endem :)

Komentarze karmią wenę !


/Neytri

8 komentarzy:

  1. wow super rozdział:)
    Nathan jak się postarał z zaręczynami i jak się denerwował;d
    Zayn jest ojcem ale się porobiło...i coś czuję że jego syn i córka Natha i Laury będą sie jakby wychowywali razem a później coś miedzy nimi będzie ale to może zostawię autorce;)
    już nie mogę się doczekać następnych rozdziałów;p
    weny dużo życzę i czekam na next;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo czekam na nn :)
    Już chcę zobaczyć 2 część :P
    Bohaterowie drugiej części są świetni :*
    Weny i 3mam kciuki aby wszystko ci się udało z blogiem
    /Lottie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham cię normalnie no
    Nie ma nic lepszego niz czytanie twego boskiego bloga
    Ale się nasz BabyNath postarał :)
    Teraz już tylko czekam na ślub no i oczywiście na 2 część :*
    /Juss McGuiness

    OdpowiedzUsuń
  4. Super
    Oświadczyny przyjęte i wszyscy są happy :)
    nie ma nic lepszego niż happy endy :*
    Czekam na ślub i 3mam kciuki za twoją wenę
    Kiedy pojawi się nn? Mam nadzieję,że niedługo :>
    Weny i do nn kochanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oświadczył jej się !!!!!
    Nareszcie i jeszcze się zgodziła idealnie po prostu :)
    Nie ma słów które opisałyby teraz jak bardzo cieszę się z tego iż postanowiłaś napisać 2 część tego opa
    Lookałam do bohaterów i powiem ci,że są super i ciekawa jestem co dalej :)
    Wenyy kociaku i do nn :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochaaaaaaaaaaaaaaaam cieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <3
    Takie to słodkie ,że nie wiem :)
    Czekałam i się doczekałam
    A do tego jeszcze mówisz ,że nie porzucisz na i będziesz dalej pisała
    Tym razem o Natashy
    Coś mi się wydaje ,że to będzie extra .. co ja gadam to na 100% bęzie zajebiste :P
    A co do tego rozdziału to składam pokłony pani to jest extra :*
    Oświadczyny ,nowy dom i wgl po prostu odjazd ;)
    Weny i do nn
    3m się i pisz 2 część

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem co powiedziec odebrało mi mowę ...:)
    Zgadzam się ze wszystkimi przede mną no i ten rozdział taki słodki był ,że normalnie zgon na miejscu
    Masz wszystkich za tym abyś pisała 2 partowiec więc do roboty i wstawiaj szybko nn rozdziały
    Widziałam też bohaterów i powiem ci ,że już wiem iż Natasha i Emily to bff i będą jakąś elitą szkolną normalnie
    Nie jestem pewna ale czy Zayn mówił tam o miłości do Tashy czy co ? No nic poczekam to się dowiem :P
    Więc nie każ mi długo czekać weny i pisz szybko nn :*

    OdpowiedzUsuń
  8. No w końcu się odświadczył ;D
    Cudowny<3
    Czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak przeczytałeś to skomentuj. Dla ciebie to tylko chwila a dla mnie motywacja do dalszej pracy =3